Novosti

Održan Dan otvorenih vrata za poduzetnike početnike

Četvrtak

U srijedu, 5. travnja, u konferencijskoj dvorani Poduzetničkog inkubatora Ivanec održan je Dan otvorenih vrata za poduzetnike početnike.

Događanju, koje je bilo namijenjeno novoosnovanim tvrtkama i obrtima, odazvalo se dvadesetak poduzetnika početnika.

Sudionicima Dana otvorenih vrata uvodno se obratio zamjenik gradonačelnika Marko Friščić, koji je istaknuo zadovoljstvo interesom i odazivom na ovo događanje te najavio nastavak podrške razvoju poduzetništva na području Grada Ivanca.

Tijekom trosatne radionice okupljenima su predstavljene potpore Grada Ivanca namijenjene toj skupini poduzetnika, a koje uključuju čak 14 mjera.

Ujedno su im prezentirane i informacije o tome kako uspješno aplicirati za potpore i izraditi kvalitetan poslovni plan. Navedeno su predstavili zaposlenici Poslovne zone Ivanec d.o.o. Marko Krobot i Nikola Turčin.

Virtualni inkubator Ivanec u visokoj fazi pripremljenosti

Direktorica Poslovne zone Ivanec Lana Labaš na radionici je detaljno predstavila i projekt uspostave Virtualnog inkubatora Ivanec.

Riječ je o novoj digitalnoj platformi koja nudi mogućnost proširivanja poslovanja  u virtualnom prostoru. Virtualni inkubator namijenjen je poduzetnicima početnicima koji nemaju potrebu za fizičkim prostorom, a omogućit će im prepoznatljivost i vidljivost te brojne druge prednosti i benefite.

Projekt je visokoj fazi pripremljenosti i očekuje se da će tijekom svibnja biti u funkciji i dostupan za prijavu.

Nastavak edukacija u svibnju

Dan otvorenih vrata za poduzetnike početnike još je jedna u nizu aktivnosti koje Poslovna zona organizira u okviru EU projekta BOND II, odnosno „Razvoj mreže poduzetničkih potpornih institucija (PPI) putem Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) – Faza 2“.

Daljnje aktivnosti se nastavljaju već u svibnju, kada je u planu organizacija edukacija u formi trodnevnog povezanog modula - od osnivanja poslovnog subjekta i pravno – knjigovodstveno - računovodstvenih obaveza, preko tema vezanih uz razvoj poslovanja, poslovnog plana i financijskog upravljanja, do digitalnog marketinga te prezentacijskih i pregovaračkih vještina.

Teme budućih radionica definirane su na temelju povratnih informacija od sudionika dosadašnjih aktivnosti, koji su iskazali potrebu za takvom vrstom edukacija za razvoj njihovih vještina i poslovanja.

print